Реєстрація в аеропорту

Стійка реєстрації на рейс (англ. Check-in counter) - пункт оформлення пасажира для посадки на рейс авіакомпанії в аеропорту.

Стійка реєстрації обладнана вагами для зважування багажу та ручної поклажі, комп'ютером, оснащеним системою бронювання авіаквитків і реєстрації, і принтером для роздруківки посадкових талонів.

Стійки реєстрації розміщуються рядами із зазначенням нумерації в спеціально відведеній зоні вильоту, або спеціальному залі вильоту аеропорту.

Зазвичай за стійками проходить стрічка багажного транспортера. Номер стійки реєстрації на оформлюваний рейс вказується в терміналі на табло розкладу вильотів і оголошується по гучномовному зв'язку. Великі авіакомпанії зазвичай мають виділені постійні стійки реєстрації на свої рейси, позначені відповідними вивісками з логотипами і назвами авіакомпаній. Крім того, авіакомпанії виділяють спеціальні стійки для реєстрації пасажирів першого і бізнес-класу, а також іноді є окремі стійки для реєстрації на рейс учасників бонусних програм.



На стійці реєстрації уповноважений співробітник аеропорту, або авіакомпанії виробляє звірку даних авіаквитка з даними системи бронювання відповідної авіакомпанії, перевіряє документ, що засвідчує особу пасажира, приймає до транспортування багаж, видає пасажиру посадковий талон із зазначенням місця на борту і виходу на посадку.



З метою економії витрат авіакомпанії і часу очікування, в черзі пасажири з електронними квитками без багажу можуть скористатися для реєстрації на свій рейс спеціальними автоматами.



Правила реєстрації на рейс

Реєстрація пасажирів і багажу здійснюється біля стійок реєстрації авіакомпанії в аеропорту. Пасажир зобов'язаний прибути на реєстрацію з урахуванням правил, встановлених в конкретному аеропорту, але, в будь-якому випадку, завчасно з тим, щоб виконати адміністративні формальності і процедури щодо реєстрації до відправлення рейсу.



Час початку і закінчення роботи стійки реєстрації в аеропорту визначається уповноваженим представником авіакомпанії.

Як правило, реєстрація починається:

на міжнародні рейси за 2,5 - 2 години до часу вильоту, зазначеного у квитку,

на внутрішні рейси - за 1,5 години.

Закінчується реєстрація:

за 40 хвилин до вильоту на міжнародних,

за 40 хвилин на внутрішніх рейсах.



Якщо пасажир прибув на реєстрацію після її закінчення, тобто менш ніж за 40 хв. до відправлення рейсу на міжнародний рейс і за 40 хв. - на внутрішній, або прибув з неправильно оформленими документами, то авіакомпанія має право не прийняти його до перевезення та скасувати здійснене для нього бронювання.



Під час реєстрації може бути змінений клас обслуговування пасажира.

Місце, яке бажає зайняти пасажир на борту відповідно до класу обслуговування, може бути надане лише за наявності такої можливості.

Пасажири бізнес-класу, як правило, реєструються за окремою стійкою, або поза чергою. Практично у всіх великих аеропортах пасажири бізнес-класу в період очікування вильоту після проходження реєстрації обслуговуються в бізнес-залах.



Транзитні польоти через Київ (Бориспіль)

Зверніть увагу представника авіакомпанії в аеропорту вильоту під час реєстрації на транзитний характер Вашого польоту. Інформуйте старшого бортпровідника на борту літака про Ваш транзит через Київ. При проходженні транзитом зверніться до агента з зустрічі або представника авіакомпанії для проходження в транзитну зону аеровокзалу. Для транзитних пасажирів рекомендований мінімальний інтервал часу між рейсами:

міжнародний - міжнародний - 50 хв;

внутрішньоукраїнський - міжнародний - 1 год,

міжнародний - внутрішньоукраїнський - 1 год,

внутрішньоукраїнський - внутрішньоукраїнський - 50 хв.

Зверніть увагу на необхідність формальностей і самостійного переходу в термінал вильоту при стикуванні рейсів: внутрішньоукраїнський-міжнародний, міжнародний-внутрішньоукраїнський.