Європа ввела нові правила безпеки для авіації: як зміняться авіа перельоти

calendar 06.11.2024
views 1323 переглядів

Зустрічаючі і проводжаючі тепер не зможуть заходити в термінали, пасажирам і персоналу доведеться носити маски, а авіакомпанії повинні будуть стимулювати хворих мандрівників не приїжджати в аеропорт.

Ці заходи передбачені новим керівництвом по забезпеченню безпеки здоров'я при користуванні авіатранспортом, який на замовлення Єврокомісії розробило Європейське агентство з безпеки авіації (EASA) і Європейський центр із запобігання і контролю захворювань (ECDC).

27-сторінковий документ описує рекомендації для пасажирів і працівників авіації в умовах пандемії COVID-19 і охоплює всі етапи подорожі — від виїзду в аеропорт до виходи з терміналу по прильоту. avianews.com вивчив керівництво і описав його ключові моменти нижче.


Перед вильотом

Авіакомпанії повинні будуть стимулювати пасажирів, які мають ознаки COVID-19, наприклад, температуру, задишку, втрату смаку або запаху, залишатися вдома і взагалі не виїжджати в аеропорт. В якості таких заходів названі можливість безкоштовного перебронювання квитка або його скасування при пред'явленні довідки від лікаря.

Також керівництво забороняє зустрічаючим і проводжаючим заходити в термінал. Доступ в аеровокзал тепер буде тільки у пасажирів і працівників, задіяних у роботі об'єктів.

Пасажирам, які мають ознаки хвороби або порушують встановлені правила гігієни, можуть відмовити у вході в термінал або посадці в літак. У EASA очікують, що найближчим часом збільшиться кількість пасажирів-бешкетників із-за введення нових правил, т. к. мандрівники можуть конфліктувати з-за того, що хтось з них не виконує рекомендації.

 

В аеропорту

При вході в аеропорт у пасажирів і працівників може перевірятися температура тіла, а ті, у кого температура перевищує 38°C повинні направлятися на додатковий контроль. Однак EASA звертає увагу, що у цій заходи досить низька ефективність.

Це пов'язано з тим, що багато хворих COVID-19 не мають температури, датчики вимагають регулярного калібрування, температуру можна зменшити з допомогою прийому жарознижуючих засобів. В результаті така перевірка може створити помилкове відчуття безпеки при недотриманні інших заходів. З-за цього EASA радить витрачати кошти на інші засоби забезпечення безпеки здоров'я.

Серед них — більш ретельне прибирання в будинках, встановлення захисних екранів на стаціонарних стійках, наприклад, реєстрації або паспортного контролю.

Між людьми повинна дотримуватися дистанція 1,5 метра. Для визначення дистанції на підлогу можуть наноситися спеціальні мітки.

Відкриття пунктів торгівлі за винятком важливих сервісів (ймовірно, маються на увазі аптеки) в аеропортах відкладено. При цьому оператори повинні забезпечити пасажирів безкоштовною питною водою.

 

Засоби захисту для пасажирів та персоналу

Носіння маски рекомендовано після входу в термінал, в літаку і до виходу з аеропорту по прильоту в місце призначення. Виняток зроблено тільки для дітей до 6 років і дорослих, які не можуть носити маски за показником здоров'я.

Персонал, який спілкується з пасажирами, повинен додатково мати рукавички, а співробітники служби авіаційної безпеки — захисні прозорі екрани на обличчі.

Форма повинна мінятися щодня. Допускається відступати від цієї вимоги, якщо поверх форми надівається захисний костюм.

Оператори аеропортів повинні забезпечити можливість придбання маски пасажирами, якщо вони не змогли її купити до приїзду в термінал. Також авіакомпанії повинні мати необхідний запас масок на борту і одноразові пакети для їх утилізації після польоту.
 

 
Посадка в літак

Біля виходу на посадку аеропорти повинні будуть розмістити дезінфектори для рук. Якщо посадка проводиться з використанням автобусів, їх число повинне бути збільшено для забезпечення достатньої дистанції. Якщо посадка проводиться пішки або через телетрап, в літак будуть запускатися пасажири від останнього ряду до першого.

 

На борту літака

EASA не обмежувала число місць у літаках, які можуть продавати авіакомпанії. Однак якщо дозволяє завантаження і балансування літака, мандрівники повинні сідати якомога далі один від одного.

Авіакомпаніям рекомендували забезпечити перевезення в салоні меншого числа ручної поклажі шляхом стимулювання здачі речей в багаж.

Бортпровідники повинні забезпечити відсутність черг в проходах і біля туалетів, при цьому один з туалетів рекомендовано резервувати для потреб екіпажів.

Сервіс на борту повинен бути обмежений для зменшення взаємодії між людьми. Заборонено продаж Duty Free та інших товарів, крім попередньо упакованої або запечатаній їжі. По можливості, авіакомпанії повинні відмовитися від оплати готівкою і перейти на використання банківських карт.

Також на борту літака при наявності технічної можливості слід збільшити подачу свіжого повітря натомість рециркуляції. Заборонено тримати пасажирів в салоні більше 30 хвилин, якщо вентиляція не забезпечена належним чином.

Детальніше можна ознайомитися в керівництві EASA COVID-19 Aviation Health Safety Protocol (керівництво англійською мовою).

 

Висловлюємо вдячність сайту avianews за цю статтю.