Додатковий сервіс на борту

На сьогоднішній день авіаквиток дає право не тільки на переліт по заданому маршруту, а й ряд додаткових сервісів як на борту літака, так і за його межами. Наданий сервіс може відрізнятися, в залежності від авіакомпанії, у якій куплений квиток. Деякі послуги є безкоштовними, а деякі - тільки за додаткову плату. Незалежно від їх вартості, всі додаткові послуги потрібно замовляти за певний час до вильоту при підтвердженні авіакомпанією про дозвіл її надання.

Безкоштовні послуги бувають:

- Попереднє бронювання місця на борту літака
Під час бронювання авіаквитка, або після закінчення даної операції (найпізніше за 3 години до вильоту) Ви можете забронювати для себе місце в літаку. Дана можливість не дає 100% гарантії отримати бажане місце. Такий запит є рекомендованим. Щоб бути впевненим в отриманні бажаного місця, його можна вибрати при онлайн-реєстрації на сайті авіакомпанії: Онлайн реєстрації.

- Харчування на борту в залежності від ваших уподобань

При складанні стандартного меню враховується тривалість польоту, сезон, традиції основного потоку пасажирів на маршруті.

Багато авіакомпаній при польотах на короткі відстані не пропонують харчування на борту, щоб максимально зменшити вартість авіаквитка. Закуски і напої в цьому випадку можна придбати за додаткову плату.

Поряд зі звичайним бортовим харчуванням, авіакомпанії мають можливість надання більш двадцяти видів спеціального харчування, приготованого з урахуванням віку, медичних показань і релігійних переконань пасажирів. Додаткова плата за замовлення спеціального харчування не стягується.

Можливість вибору того чи іншого виду спеціального харчування залежить від авіакомпанії і загальної тривалості польоту.

Дану послугу рекомендується замовляти заздалегідь при оформленні авіаквитка, не пізніше 36 годин до вильоту рейсу, а потім підтвердити своє замовлення при реєстрації на рейс в аеропорту.


Найбільш поширені типи спеціального харчування:

ASIAN VEGETARIAN (AVML)

харчування азіатських / індійських вегетаріанців являє собою пікантні вегетаріанські поєднання і допускає обмежене вживання молочних продуктів.

BABY / INFANT (BBML)

в таке харчування входять звичайні продукти харчування. Це можуть бути м'ясо, овочі, фрукти і десерти, які пройшли спеціальну обробку.

BLAND (BLML)

для тих, хто має шлунково-кишкові захворювання. Продукти з низьким вмістом жиру - дієтичні продукти. Немає гострих, погано переносимих продуктів.

CHILD (CHML)

їжа м'яка, легко пережовувається і включає так звані пальчикові продукти (морквяні палички, фрукти, сир, печиво і т.д.)

DIABETIC (DBML)

без добавок цукру. Збільшені складні вуглеводи. Високоволокнисті продукти. Низький вміст жиру. Калорії приблизно 2000-2400 за 24 години.

FRUIT PLATTER (FPML)

складається зі свіжих фруктів або консервованих непідсолоджені фруктів. Добавки відсутні.

GLUTEN-FREE (GFML)

без клейковини. Виключена вся їжа, для приготування якої використовується пшениця, жито, ячмінь, овес.

HIGH FIBER (HFML)

багатоволокнисті продукти, розчинні і нерозчинні волокна, клітковина (фрукти, овочі, багатоволокнисті злакові продукти, бобові, горіхи).

HINDU (HNML)

яловичина, телятина і свинина в такому харчуванні виключені. Дозволені баранина, свійська птиця, риба і молочні продукти. Перевага віддається гострим стравам, «каррі». У тому випадку, якщо Вам знадобиться вегетаріанське харчування індусів, Ви можете замовити азіатське / індійське вегетаріанське харчування в якості замінника.

KOSHER (KSML)

вся їжа готується відповідно до вимог іудаїзму.

LOW CALORIE (LCML)

низькокалорійне. Підвищений вміст складних вуглеводів, низький вміст жиру. Калорії приблизно 1200 на добу.

LOW CHOLESTEROL /
FAT (LFML)

з низьким вмістом холестерину, жиру. Підвищений вміст складних вуглеводів, багатоволокнистих. Дієта з низьким вмістом жиру, холестерину; незбагачені жири.

LOW PROTEIN (LPML)

обмежена кількість продуктів, що містять велику кількість білків (м'ясо, риба, яйця, молочні продукти). При готуванні такої їжі не використовується сіль.

LOW PURIN (PRML)

мінімальний вміст пурину (пурин - не рекомендується хворим, що страждають відкладенням солей), жири помірно обмежені. Фрукти та овочі.

LOW SODIUM /
NO SALT (LSML)

при приготуванні не використовується сіль, виключена їжа з високим вмістом солі. Мінімальний вміст натрію.

MOSLEM (MOML)

мусульманське. Свинина в якості побічних продуктів заборонена, желатин і алкоголь не використовуються. Подається м'ясо білої риби з сімейства лускатих, яка вважається відповідною нормам ісламу. Молоко дозволено.

NON LACTOSE (NLML)

відсутні молочні інгредієнти.

ORIENTAL (ORML)

східне. Основна страва є гострою, в східному стилі (з м'яса, домашньої птиці, риби).

RAW VEGETARIAN (RVML)

вегетаріанцям, що вживають сирі овочі, може бути запропоновано поєднання сирих фруктів і / або овочів. У меню не включені продукти, вирощені або оброблені неорганічним шляхом, або зі спеціальними добавками, консервантами.

SEA FOOD (SFML)

риба і / або морепродукти готуються відповідно до місцевих традицій.

SPECIAL (SPML)

запит спеціального харчування, що не має стандартного коду. Необхідна деталізація: only fish, no meat.

VEGETARIAN / MILK,
EGGS OK (VLML)

вегетаріанське, з використанням молока і яєць.

VEGETARIAN /
NON-DAIRY (VGML)

вегетаріанцям не пропонують м'ясо або м'ясні продукти, рибу, борошно, а також продукти зі свинячим салом і желатином.

   Платні послуги:

- зустріч і допомога пасажирам

Для пасажирів, які потребують додаткової допомоги та індивідуального підходу (літні пасажири, вагітні жінки, недієздатні (з медичної точки зору), може бути замовлена ​​послуга зустрічі і супроводу.

Замовлення зустрічі та супроводу пасажира в аеропорту, вильоту / прильоту повинне бути зроблене при бронюванні авіаквитка. У систему вноситься запит, в якому у вільній формі вказується інформація про пасажира, наприклад, «літній пасажир, що говорить тільки на рідній мові (MAAS)», «вагітна жінка (MAAS)», «сліпий / глухий пасажир (BLIND, DEAF)» , «пасажир з обмеженими фізичними можливостями (WCHC (R, S))». У разі, якщо послуга може бути надана, контрольний центр представництва Авіакомпанії інформує про підтвердження.

На стійці реєстрації пасажир буде зустрінутий співробітником авіакомпанії і супроводжений до виходу на посадку. У пункті транзиту (пересадки) пасажира зустрічають в залі прильоту і супроводжують в зал вильоту, до рейсу до кінцевого пункту подорожі. При необхідності пасажиру може бути надано крісло-каталка.
 

- наднормативний багаж

Для кожного класу обслуговування встановлені стандартні норми провозу багажу по ваговій системі:

перший клас-40 кг

бізнес-клас - 30 кг

економічний - 20 кг

або за системою місць (Piece Concept - PC) - зазвичай 2 місця багажу, кожне не більше 23 кг.

У будь-якому випадку 1 місце багажу не повинне перевищувати 23 кг по вазі і 158 см по сумі трьох вимірів.
Якщо Ваш багаж перевищує норму (за розміром або вагою), то такий багаж називається наднормативних. Його перевезення дозволене тільки в багажному відділенні літака при підтвердженні запиту авіакомпанією.
Пасажир повинен повідомити повну інформацію про вагу, кількості місць, габаритні розміри і характер багажу. Агент, бронюючи квиток, робить відповідний запит, який авіакомпанія обробляє, підтверджує, або не підтверджує залежно від технічної можливості (розміри завантажувальних люків і багажних вантажних відсіків повинні дозволяти робити навантаження / вивантаження і розміщення на борту). Оплата за перевезення наднормативного багажу здійснюється в аеропорту при реєстрації на рейс. Суми і умови можуть відрізнятися у різних авіакомпаній, запитуйте при бронюванні.

Обов'язковим є попередній запит на перевезення наступних типів багажу:

  • спеціальне спортивне обладнання:
  • лижне спорядження
  • спорядження для гольфу
  • хокейні ключки
  • легкоатлетичні снаряди (жердина, спис)
  • велосипед (рекомендується перевозити в розібраному вигляді - знімати переднє колесо - в чохлах з матерії або у твердій упаковці)
  • дитячий візок, що не складається
  • крісло для інвалідів (перевозиться безкоштовно)
  • музичні інструменти (контрабас - перевозиться тільки в багажному відділенні літака в жорсткому кофрі)
  • аудіо- та відеотехніка, телевізори, холодильники
  • цінний багаж


Пасажир може здати багаж до перевезення з оголошеною цінністю.

Оголошена цінність багажу не повинна перевищувати дійсної вартості багажу. При оголошенні пасажиром цінності багажу, що здається до перевезення, авіакомпанія має право вимагати від пасажира пред'явлення до огляду вмісту багажу і при явній невідповідності суми оголошеної цінності та вмісту багажу, встановити дійсну його вартість, або відмовити в прийнятті багажу до перевезення з оголошеною цінністю.
Пасажир має право оголосити цінність свого зареєстрованого багажу як в пункті відправлення, так і в проміжному пункті посадки. Крім того, пасажир може змінити розмір раніше оголошеної цінності зареєстрованого багажу. Авіакомпанія залишає копію наданих документів в аеропорту відправлення і дозволяє перевезення, якщо пасажир виконує всі умови оцінки багажу. Цінність зареєстрованого багажу може бути оголошена для кожного місце окремо.
Всі речі, що приймаються до перевезення в якості багажу з оголошеною цінністю, повинні бути в справній упаковці, що виключає доступ до вмісту.

- додаткове пасажирське місце

У ряді випадків пасажиру потрібно два і більше місця в салоні літака. Така необхідність виникає, наприклад, при перевезенні крихких дорогих предметів (апаратури, музичних інструментів), які недоцільно здавати в багаж, або в разі, коли через стан здоров'я пасажиру неможливо розміститися в одному кріслі.
У таких випадках пасажир оплачує додаткове місце за тим самим тарифом, що і своє власне.

- перевезення тварин

  Тварини приймаються до перевезення тільки в супроводі дорослих пасажирів, і за попередньою згодою перевізника. Перш ніж купувати квиток, рекомендується дочекатися такої згоди. Перевізник може відмовити у перевезенні (наприклад, на рейсі вже заброньована перевезення іншої тварини).

При бронюванні авіаквитка необхідно повідомити вид тварини, загальна вага з контейнером (кліткою) і його розмір.

Одному пасажирові можна взяти тільки 1 контейнер. При реєстрації на рейс пасажир зобов'язаний надати свідчення, оформлене в державному ветеринарному установі, і дозвіл на вивезення.

До перевезення приймаються такі тварини, як:

 - маленькі домашні тварини (собаки, кішки і птиці)

 - інші маленькі теплокровні тварини (хом'яки, кролики і т.д.)

 - собаки-поводирі для сліпих / глухих пасажирів


Для перевезення тварин пасажир зобов'язаний забезпечити контейнер (клітку):

- контейнер повинен бути достатніх розмірів і з доступом повітря (розмір клітини повинен дозволяти тварині вставати в повний зріст і повертатися на 360 градусів)

 - дно повинно бути водонепроникним і покрито абсорбуючим матеріалом, по периметру повинен бути борт, що виключає прокидання

 - клітини птахів повинні бути покриті щільною світлонепроникної тканиною

 - контейнер повинен закриватися на замок


У салоні повітряного судна дозволяється провозити дрібних тварин, вага яких разом з кліткою / контейнером не перевищує 8 кг, і габарити не більше розмірів, встановлених для ручної поклажі (за сумою трьох вимірів не більше 115 см). Клітка перевозиться під кріслом, у ніг пасажира. При перевищенні цих параметрів, тварина буде прийнята до перевезення у вантажному відсіку.

Перевезення тварин в салоні або в багажному відсіку пасажир оплачує за їх фактичною вагою разом з контейнером незалежно від іншого багажу. Оплата здійснюється відповідно до багажних тарифів, що діють на день оформлення квитанції платного багажу, яка видається пасажиру при отриманні від нього оплати в касі авіакомпанії.

Безкоштовно перевозяться лише собаки-поводирі (при наявності відповідного дресирування, що засвідчується сертифікатом), що супроводжують сліпих і глухих пасажирів в польоті. На тварині повинен бути нашийник і намордник, і вона повинна бути прив'язана до крісла біля ніг власника.

Тварини, яких не супроводжує пасажир, або тварини незвичайних розмірів і виду (наприклад, дикі лісові тварини, змії і т.д.) приймаються до перевезення тільки як вантаж.

Питання правил перевезення тварин (птахів) через будь-яку країну регулюються законодавством цієї держави. За детальною інформацією рекомендуємо звертатися в консульство тієї країни, яка є для Вашого вихованця пунктом в'їзду, виїзду або транзиту.